روش های عملی کسب درآمد از اینترنت
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

روش های عملی کسب درآمد از اینترنت

اولین اصل موفقیت در اینترنت داشته ایده مفید و ارائه در زمان مناسب جهت کسب درآمد است.

شیوه های مختلف علمی و عملی زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد دلیلش این است که دنیای اینترنت و فضای مجازی وسیع و بیکران است و این محل بزرگ درآمدزایی های متنوع در خود دارد.  لذا نباید در کسب درآمد از اینترنت بسته و محدود فکر کرد و بسیار فراتر از تصورات خودمان می توانیم کسب درآمد کنیم. نباید فقط به فکر فروش مقالات علمی و یا کسب درآمد از طریق پاپ آپ و کلیک و... بود . اینترنت شاهراه و اتوبان بزرگی برای ورود به کسب و کار و تجارت الکترونیک بزرگ است.  فقط سوالتان باید این باشد که از این دریای بیکران فرصت ها، من از چه راههای می توانم کسب درآمد کنم و میلیاردر شوم؟ به نظر من اینترنت و شیوه های کسب درآمد در آن ، چراغ راهی است برای ورود به تجارت الکترونیک .

حال ما با این دنیای بزرگ، وسیع و بیکران فرصت های برای کسب درآمد و رونق کسب و کار چگونه برخورد کنیم؟ اگر قصد دارید سهمی از بازار میلیارد دلاری وب داشته باشید باید یک ایده ی جدید و نایاب داشته باشید . مثلا زمانی که مدیران فیس بوک این سایت را راه اندازی کردند نمونه ای از آن وجود نداشت . و توانستند در زمان کم بیش از ۱۷ میلیار دلار کسب درآمد کنند ٬ و همچنان یکی از غول های وب جهان باشند .  برای به دست آوردن درآمد بیشتر از اینترنت باید هوشمندانه فکر و عمل کنید دنبال ایده هایی برید که تا حالا کسی به سمت شون نرفته .

مقاله ی جدید برای شروع کسب و کارمقاله ی جدید برای شروع کسب و کار

اگه قصد دارید ایده ی جدیدی خلق کنید ٬ ببینید قشرهای مختلف ( مثلا : معلم – پزشک – بنا – مکانیک – خیاط و .. ) چه مشکلی دارند و با چه ایده ای میشه مشکلاتشون رو برطرف کرد … کافیه یکی از نیازهای یک قشر رو برطرف کنید بی شک کمتر از چند سال میلیاردر خواهید شد .  ما در هرشغلی صدها هزار انسان داریم که اگر ایده ی شما به معنای واقعی یکی از مشکلاتشون رو برطرف کند ٬ آیا این افراد حاضر نیستند به عنوان مثال : ۵۰۰۰ تومان هزینه کنند . خب چندهزار ضرب در ۵۰۰۰ تومان بدون شک یک رقم فوق العاده خواهد شد .

نتیجه : یکی از روش های خلق ایده های جدید ٬ عمیق شدن در مشاغلی است که وجود دارد و شما از دنیای بیرون باید روی مشکلات این مشاغل عمیق شوید تا بتونید راه حل هایی خلق کنید که برای شما درآمدزا باشد .

اما یک روش درآمدزایی هر چند تکراری اما کاملا پر سود :

ویدیو های ویروسی بسازید …

ویدیو های ویروسی آنقدر محبوب هستند که ده ها و شاید صدها هزار بار دانلود می شوند . اگر مهارت خاصی دارید میتونید به راحتی با تولید فیلم های با کیفیت اموزشی میلیاردر شوید .

شما باید در این فیلم ها محتوایی رو بذارید که در سطح نت رایگان نیست و در دنیای بیرون از نت شخص باید چندین برابر قیمت فیلم اموزشی شما هزینه کند .

مطالب مشابه بازاریابی و کسب درآمد:

کسب درآمد با مهارت و دانش

واقعیت کسب درآمد از تلگرام

تاثیر نظریه دورنما بر کسب درآمد

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد موبایل

بازاریابی اینترنتی : بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد با بازاریابی حضوری

بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با ایمیل مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد از سایت پزشکی

بازاریابی اینترنتی: تاثیر سئو در کسب درآمد از اینترنت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 شهريور 1396برچسب:روش های, عملی ,کسب درآمد از اینترنت,کسب درآمد, ,
ارسال توسط پول دوست